~penaja~

Thursday, June 24, 2010

~menitis air mata seorang gadis ?~

Di petang yang hening ini (penulis mula merasa penangan aircond office), aku mulakan kisah sedih ini... Tak tahu nak mula kan dari sudut mana, kiri ? kanan ? depan ? belakang... Aku tak sanggup menghadapinya dalam beberapa jam sahaja lagi... Apa punca, indikator, faktor ataupun sebab aku berkata demikian ??

Susah nak digambarkan dengan kata-kata, perit untuk aku luahkan... Tragis bukan ??? Baiklah... Aku kongsi kisah itu... 
SEBENARNYA, 

PRAKTIKAL ABIS HARI NI.... 

YEAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!

SOALAN DI BENAK AKU :
  1. Perlukah aku menangis ? ( bantu aku buat keputusan )
  2. Adakah pemergian aku akan ditangisi ?
  3. Adakah mereka merasa sunyi di kemudian hari ( i kan dah notis 24 jam.... )
  4. Adakah bos bermurah hati ? (elaun lah !!!! )
  5. Adakah mereka merindui aku ? ( skandal aku abang pustakawan )
  6. Adakah mereka kesal kerana mengabaikan aku selama ini ? ( wat dek je kat aku kan )
  7. banyak lagi soalan....malas nak fikir.... =)
p/s -->> ........................ bersambung cuti musim panas.... =))

7 comments:

NZ said...

xde lagi
XOXO di musim praktikal.

:(

xpe kita sambung XOXO tahun akhir SBW..yeehaa

:)

~misz syafa~ said...

wahahahahaha........
skali drama i kasi u....
titsan air mata ke...
senyuman nakal ke...
usikan2 manja

NZ said...

I WILL MISS THIS FREE WIFI TOO..
SO SAD.

aya said...

congrats ;)

~misz syafa~ said...
This comment has been removed by the author.
~misz syafa~ said...

nona : i miss wifi too.... huuhu..X.o.X.O via maxis...hehehe.. =)

ayaa :: tenkiuuu... =))

cik panadol said...

tahniah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails