~penaja~

Wednesday, June 23, 2010

~ weewiiittt !!! cunnn ~

Mari mengisi masa lapang sebelum pukul 5... Berpeluh juga tunggu masa berdetik ni.. So, aku isi masa dengan aktiviti berfaedah....cewaaahhhh.... mari kita lihat apa aku dapat ....

TADAAA  !!!!!!!!!!!


MARI INTAI SOALAN-SOALANNYA.....

1) Bagaimana anda dapat menjadikan blog anda sebagai medan dakwah?

Saya jawab:-      
kongsi entry berunsur keinsafan...sharing is caring kan... =)


2) Sumbangan selama anda menjadi blogger?
 
Saya jawab:-    
kongsi entry ilmuan...weeewiiitt.... (kisah hidup,emosi,dan lain-lain lagi)
 
3) Apa yang anda dapat sepanjang menjadi blogger?

Saya jawab:- 
 menjadi teman sosial kepada kawan yang sunyi di alam maya.... =)

4) Blog jenis macam mana (pada pandangan anda) yang anda suka stalk?

Saya jawab:-
blog yang cerita konflik kisah adam dan hawa... kongsi tips kehidupan..... 

5) Tag lagi 5 kawan anda (bagi award ni plus jawab soalan cepugangsa ni okey)

::: cekgu Mijie

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails