~penaja~

Monday, July 26, 2010

~hujan membasahi bumi UTM~

Assalamualaikum...
Bersyukur.....
aku masih diberi nikmat untuk terus bernafas dan menikmati dunia yang dipinjamkan untuk kita...


happy macam kotak ni.... =)

Hari ini, mood aku seperti biasa akan happy sebab belum ada segala macam kereneh manusia yang aku tempuhi... Al maklumlah, belum keluar bilik.. Dari tadi, lepas subuh terperap dalam bilik bercinta dengan Mr.Compaq... Penangan wifi yang sangat menguji iman aku.. Bajet nak tidur lambat, tapi............ Pukul berapa entah, aku dah bungkus... hehehehe....

mulakan dengan breakfast tau !!!

Hujan-hujan ni, baru aku tahu offkan kipas... hehehe... Tak dapat tengok kabus pagi tadi... Entah pukul berapa start hujan pun tak sedar... Khusyuk sungguh tidur... Nak kata mimpi best, tak ada pulak.... Celik mata, tengok dah pagi... Itu pun hp dah puas berkokok.. Tak bangun juga den.... hehehehe..... (Subuh tak tinggal ye.....)

bahagia macam kuceng ni...meowwww

Kalau orang lain, tiap kali tidur mesti ada mimpi, tak kisah la mimpi apa pun, tapi aku tersangat la jarang nak ada mainan tidur ni.... Bosan gak.. Nak juga mimpi kawen dengan anak raja ke, mimpi jadi jutawan ke, mimpi jadi Perdana Menteri wanita pertama ke... Kan best.... Bangun pagi, mesti tersengeh-sengeh....

morning !!!! morning !!!

Sekarang dah pukul 8: 41 am... Hujan dah mula reda... Matahari belum lagi tunjuk muka... Rindu pula kepanasan semalam... =) Bila hujan, kita demand nak panas... Bila panas, sibuk pula nak hujan... Manusia kan tak pernah cukup dan puas dengan apa yang kita ada...

 mulakan hidup dengan doa

Mari berdoa di awal pagi ni....


Ya Allah.....
Permudahkan segala urusan ku...
Kau kuatkan iman ku...
Kau jauhi ku dari segala kemungkaran...
Kau beri aku kekuatan untuk menepuhi segala dugaan Mu....
Aku berlindung kepada Mu
dari kemalasan, kelemahan, hutang, kesedihan....
Kau pelihara seluruh keluargaku...
Kau beri kebahagian kepada kami di dunia dan akhirat....
Kau makbulkan segala doaku...
Sesungguhnya hidup dan mati ku hanya untuk Mu....
Jauhi dari segala bisikan syaitan....

Amin.............

2 comments:

HaN WarreN said...

hepi ek??? hepi sokmo jgn marah2 yek..

~misz syafa~ said...

ermm...
klu tak hepi...........??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails