~penaja~

Tuesday, March 22, 2011

~aku tak berapa nak gemar betul~

assalamuaikum w.b.t

Tuan Tanah Kedaung
menulis lagi malam ni
sambil tengok drama Asmara
boleh tak?
kalau aku cakap 
aku tak suka tengok 
cite tu ?
boleh tak?

sebabnya
hati aku ni
penuh dengan soalan
berjuta
beribu
kenapa mesti ada 
watak A
watak B dan C
malah D
dalam hubungan diorang

tahu tak ?
bila ada campur tangan
tolak tambah 
mahupun bahagi
daripada
watak-watak sekalian
makin serabut hubungan watak utama

aku bercakap berkisar realiti
bukan sekadar fantasi drama
tak kisah lah
watak sampingan tu
merangkap
sekufu ke
atau kerabat ke
mahupun musuh ke
what the hell
wooopsss
what the hill ?

kenapa
kenapa
kenapa lah
manusia ni sangat prihatin
dengan kain-kain yang tak patut dijaga pun
hangin betul
zalia ?
melati ?
melati juga !
Asmara oooiiii
tolong la ketuk hati tu
tanya diri
mana satu ?
jangan le jadi lalang sangat
aduhai !


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails