~penaja~

Friday, April 29, 2011

~ceria bersama b N w..L.O.V.E. u lah !~

Assalamualaikum w.b.t
moga dilimpahkan kurniaNYA
serta dimurahkan rezeki

hahahaha
Tuan Tanah Kedaung on air hari ini
misi meng'upload'
segala bagai kisah
sepanjang musim exam

hurmmm
xada yang menarik
cuma sem ni aku obses dengan canon 
semata-mata untuk release my stress !

hellow cik adik
bukan release album ye
tapi release segala stress yang ado

so..
mari kita tengok
hasil kerja aku
dalam tempoh 30minit candid
hihihihih
ada story gempaq nak share
tapi
belum ada mood nak taip panjang lebaw


tulisan aku yang sememangnya tak comei aka kemas



pemberian ibunda..trimas !


adik punya katon, aku rembat.


ni la dia...comel kan =)


aku paling suka picture ni... (mood nak tido, so study di katil)



sepit pun jadi hiasan di bilik tau =)



handphone 7 keturunan...ahahaha (percaya ?)



pemberian kawan2 tercinta serta family



si hitam bernama 'burn' (jgn tegur ni ye eima)



saje nak promote hp tv aku.. =p



jam yang paling berjasa n buat aku bangun lambat



aku pun tak pasti nape aku beli benda alah ni... ada love !



maybe tertarik dengan ayat ni kot..hahahaha



pernah bergelar model Darlie suatu ketika dulu... =p



yang penting H.A.L.A.L !



langsir yang tak berapa nak ceriakan gambo



cawan feburet ! hihihih...nice
* kalau mak i tau, pe'el anak dia study, agaknya da kena kitai kot...
* hahahaha.....sekadar menghilangkan tekanan ketika belajar

ada orang dikurniakan kebijaksanaan tanpa perlu berusaha gigih
d.a.n
ada orang perlu berusaha gigih untuk menjadi bijaksana
so
tak perlu fikir panjang
tuk cari jawapan
t
a
p
i
~just say, Alhamdullilah..Thanks Allah....~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails