~penaja~

Wednesday, October 19, 2011

~kemalangan maut emosi~

kecewa sungguh hari ni
rasa mcm konkrik jatuh dari langit
tepat atas kepala
pecah berderai otak
menyembur darah
biji mata tersembul keluar
gigi berterabur
nyawa2 ikan
dan pelbagai lagi lah !

tik tik tik
dengan hujannya lagi
penat
*melayang*
ingat balik rumah
dapat rehat
relax
tapi
lagi tekanan adalah
aku kan merangkap (*&^%$#$#^&*(*&^%
* ye memang saya marah
tersangat marah
susah sangat ke nak kongsi semua tanggungjawab ni
* kalau aku mati
mungkin baru terlintas kat otak tu
selama ni dia yg bla bla bla....
bla bla bla....

bila fikirkan marah ni
sampai buat aku tension
malas nak hadap
mula khayal dengan emosi

pe jadi agaknya
 kalau aku tanam sifat penting diri
mengunakan prinsip
*mampos p kat hang la !
*ada aku kesah !
*sikit tak heran !
*lantak p la !

aku cuba..
malas nak ambil pusing semua benda
tapi hati ni 
asyik berdetik
*tak baik...bla bla bla....
*jangan jadi budak jahat
*jangan jangan jangan

biar sakit sorang2
yang penting orang lain senang lenang
tak ada masalah
tak perlu fikir benda remeh temeh
tapi kau jangan lupa
hal kecil tu lah bikin masalah besar

jangan sampai aku hilang respect
time tu apa pun tak boleh
tapi iman aku masih kuat
cuma aku muak
ulang benda yang sama
MUAK

cerita orang tu ini
padahal aku usha
aku teliti
aku tengok
 sama juga
cakap tak pandang
telinga tak dengar
haissshh

cerita nak gempaq je
bom bom bom
tapi hareemmm
aku pun manusia juga
tak kan hal kecil pun
aku nak menyalak
korang suka tengok aku kecohkan

aku bukan hadap sangat dengan duit
ingat aku lebur ke dengan tu semua
ape dalam otak tu fikir
dengan duit lepas tanggungjawab
*wah....... mudah!!! 
hei...tak perlu jadi manusia bertamadun la kalau gitu..
hidup dalam dunia kau sendiri
suka hati kau lah !

*kalau semua manusia malas ambil peduli, 
aku lagi seribu kali malas, 
tapi hati aku tak pernah setuju, 
aku akur...
orang kata, ikut kata hati

*bukan aku tak ikhlas, 
cuma menyampah dengan sikap ambil kesempatan !!!
paling menyampah !!
dengan sikap tu, bernanah sikap lain..

p/s : marah > menulis = neutral + positif + tido
~ ZZZzzzzZZZzzzzzZZzzzzz ~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails